BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 7, 2011

tentang diriku Qusher

Tiba2 lak rasew nak share pasal diri seniri,,
hehehhehehe maklom lah aku selalu kate org mcam2..
kunk adew yg kate aq xsdar diry pulax....
AKU BUKAN ORANG YANG MACAM TUH!!!

aku dilahirkan di hospital Mentakab , Pahang
aku pon xsure ospital tuh adew agy ker tdx..
hurm,,,

Aku lahir pada tarikh 4/March/1997  
boleh tangkap lah kan umo aku brape skunk an...
hurm..xsilap aku hary rabu..

aku asal bukan dari keluarge yg senang
and aku bukan ade keluarge besar..
just ade 3 org siblingz...


My Father:Zainudin Ghazali
My Mom:Zakiah Hashim
Sister:Hazlinda(AYONG)
2nd Sister: Hazlina(ANGAH)
3rd Aku : Mohamad Shafiq Rahimi Bin Zainudin @Qusher

pada tahun 2006 aku pindah dary Kg. Awah ke Pasir Besar,Gemas
mula2 rase mcam pelik lah dengan Loghat n Budaya org. sini
rasa bosan,,,,n mcam2 lagi,,

tapi lama kelamaan,,
rasa macam seronok dah dapat kawan,
dengan cara org. sini...
aku pon dah pandai berdialek Negeri Sembilan..

masa sekolah rendah aku high profil sikit,,
sampai aku darjah 6...
afterthat,aku masok SMK Pasir Besar
hurm,,bagus sekolah tuh,...
Budax2 dyer Generasi Terbilang,,

aku baru masok xsampai setahun
dah bertumbok bagai...
hhahahahahhaahahah..kelakar jerk aku rase..

hurm,,
pastuh,,,aku main tarian..
aku pilih tarian Shuffle+Tecktonik
yg mase zaman nieyh meletop lah..
kira macam sapew yg terrer die lah yg paling 'cool'
hheheheehehehee

hurm,,pastuh rase dah bosan pulak asek menari jerk,,
so aku beralih bidang kepada muzik..
muzik dengan tarian kan xdapat dipisahkan..
adix beradix jer lah tuh,,
minat nyayian pada asalnya,,
tapi,,tetiba rasew macam nak buat lagu sendiri..
so,,Idea tuh emang ada..

tapi,,xder melody dan tulang belakang nyanyian,,
iaitu Muzik Latar,,

so,,ambik masa yang agak lama tok hilangkan
hobi menari nieyh kepada petikan gitar.,.
selepas itu,,agax2 dalam 2/3bulan dah pandai main lagu org.,
berdasarkan Kord2 basic..

dalam 5/6 Bulan barulah cipta lagu seniri..
dah buat lagu,,tapi rase mcam xd pembantu dalam
muzik tuh,...so,,Aku pilih Amirul Hidayat Nazry sebagai
pembantu muzik aku,penasihat muzik aku,and paling
penting Partner dalam Band aku..
AQUSTIKA REPUBLIK ...

Asal usulnya dia mempunyai Band sendiri iaitu Mizuka Band,,
dan aku pulak,Ada Protractor Band,,
tapi masing2 ada masalah yg xdapat nak dielakkan,
yg menyebabkan Band ituh agx HAMBAR..

hurm,,
aku telah mencipta lebih 10 lagu pada setakat ini..
aku berasa seronok apabila bila ada yg memuji lagu2 aku,,
tuh sebagai semangat aku tok hrumkan industri muzik tanah air..
TAPI biler ade yg koem negatif aku just take
sebagai satu nasihat tok perbaiki
diri dan dalam bidang yg aku ceburi sekarang ini...

Aku sendiri tidax tahu dari mane datangnye darah seni nieyh mengalir,,
MAYBE, dari Paksu aku'(Belah Bapak Aku) terror main gitar..
tapi aku sekadar pandai tapi xteror...
hurm,,

aku pon ade minat jgax tok ceburi benda lain,,tapi,,
tengok jerk lah nanti,apew yg akan
Aku kongsi kan nanty..
Insyallah..
K Bubbye....
ASALAMUALAIKUM....

No comments:

Post a Comment