BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 12, 2011

Selena Gomez vs Justin Bieber ???

hurm,, seriously aku cakap aku dngan budak-2 band aku kire anty lah dengan
Justin Bieber ... hurm ,, yeah ,, aku mengaku lah yang lagu JB tuh best , tapi
suare dyer tak matang doeh !!! lagy pon mybe dyer kat tmpat dyer jual lagu ,,
tapi , hampir majoriti JB Fan kat Malaysia yang suke kat JB pasal muka dyer
yang cute tuh ...


hurm,,, aku kire boleh blah lagy lah dengan k-pop daripada Justin Bieber  tuh ...
tapi,,,
sebenci-2 aku dekat budak JB tuh ,, tapi aku tiber-2 pulak
tapi TIBA -2 jerk aku terdengar lagu Love You Like a Love Song  ....
from Selena Gomez  hekhekhek ,,,

urm,, tiber-2 jerk aku suker lagu tuh ,, tapi lagu tuh memang best pon ...
Jadi , ,, tak mustahil lah lagu tuh mendapat tempat di hati peminat..
tapi , aku takdelah minat sangad dengan Selena tuh pon ,, just minat laghu dyer ,,,

Tapi,terpulanglah ,,, kaloe korang nak minat dekat JB pon terpulang lah ,, kaloe korang
minat dekat Selena pon tak per ,, aku tak kisah pon ....
tuh semua bukan masalah aku ,,,

Tapi ,, di ingatkan jugak , kerana  untuk menyokong music industri tanah air ,,
ramai jugak artis-2 Malaysia yang berbakat kan ??
jadi , support lah artis tempatan ,, dan aku takdelah minat sangad ,,
tapi , karya dyer sesuai dengan genre zaman sekarang ,, jadi , aku memilih

NAJWA LATIF ,, hehehehehe ,, aku minat dekat lagu dyer yang KOSONG tuh ..
hurm ,,
so,,, korang boleh pikirkan sendiri ,, apa yang bagus untok korang ,
aku takde masalah pon ngan korang ,, kaloe korang minat JB ,, silalah ,
aku tetap boleh kawan dengan korang jugak ... aku tak kisah ,
ape yang aku tulis nieyh cumer pendapat aku jerk ,,
hurm ,, kepada followers ,, thanks okeyh ...

No comments:

Post a Comment